Hm

Gårkvällen var så där. Jag var inte på något direkt partyhumör, jo fram till vi gick ut men väl där så kändes det lite blä. Vandrade omkring, pratade lite, dansade lite men sen gav jag upp vid ett tiden. For hem helt enkelt. Messade med Big eller det var min mobil som gjorde det. Det var skickat typ hjälp, Åke och en massa annat. Han trodde nog jag blivit rubbad :D. Såg det först i morse när jag vaknade. Skrattade så jag tjöt.

Dagen har i övrigt tillbringats på soffan och eftermiddagen middag med grabbarna hos morsan. Nu surar jag för att min teve eller modem laggar som bara fan. Happy fucking easter!! Typiskt när jag väl VILL se på teve.

Gräver i stället i mig dåliga påskkarameller 😉

2 thoughts on “Hm

Kommentera

