Joråsåatte..

image

Ifall någon undrar så finns det lite snö kvar. Har flyttat på ungefär 5 kubikmeter precis och man kan lungt påstå att jag bara skrapat på ytan. Behöver alltså inte gå på Gymmet idag. Men egentligen bör jag köra dubbelt till måndag och sluta äta. Funkar -5 kg på tre dagar? Varför kan man undra. Kaxig ska upp i landet, jag bor halvvägs så ett stopp här med övernattning är visst planen. Okeeej, vi har inte snackat på ett bra tag men så kan det gå. Finns väl en och annan betänklighet men Äh jag tror vi är varandras frikort ;-). Får se hur det blir. Kommer han är han väl informerad om att jag kan ställa upp på mycket bara jag slipper laga mat.

One thought on “Joråsåatte..

Kommentera

