Tröttmössa

Fortfarande gammal och rynkig och hela köret, lägg till trött. Förlamande trött faktiskt och därför äter man godis och skiter i att ta tag i träningen. Får bli så dom här dagarna, finns inte energi.

Blev inte bättre av att pipa iväg till Luleå på träff/möte idag heller. Alltså jag fattar inte varför jag blir så slut av att åka bil? Eller köra bil. Det behöver inte vara något betungande jag gör men att åka en lite längre sträcka fram och tillbaka får mig att bli helt slut i rutan. BRA träff dock, exakt vad jag behöver.

Det bästaste just nu är att vi jobbar halvdag i morgon och att solen strålar och vi ska vara ute i solen och att vårvintern är sinnessjukt vacker. Nu ska det bara vara tokfint väder under de tio dagar jag tänker vara ledig. Så de så. Därför är det okej att vara en dösill för det finns ju ett ljus där i tunneln som stavas ledig. I smyg är jag glad att min chef tvingar mig trots att jag har massor att göra.

Pratade med Big på väg hem, han messade om min stressnivå. Om jag var okej. Jag vet inte när jag pratat med honom sist faktiskt. Någon vecka sedan tror jag?! Så under tre korta samtal så försökte jag berätta men gav upp. Det ringer hos honom hela tiden så man hinner inte prata klart och så tappar man tråden. Sen skiter man i det och så tänker man att det ändå inte gör något. Ville bara ösa ut, i alla fall nästan allt. Är dålig på det och dessutom känner jag inte att det är synd om mig och vill ha medkänsla utan mer att om man öser ut lite så känns det lättare sen.

Det känns nästan fånigt att säga men alltså jag längtar till sommar och semester och längre ledigt. Att få släppa allt och veta att allt är klart och att det inte finns några sådana där måsten.

Äh nu är jag så där gnällig igen men jag är så förbannat tröööött och jag gruvar mig till jag dör att jag inom en timme måste åka till stallet och mocka skit och ta in hästar fast jag hellre vlll ligga kvar här under filten och veta att jag inte har något endaste litet att göra.

Dagens onödiga vetande är att jag gick med i Facebook 11 september 2007. Det var mer än jag visste när jag vaknade i morse ;).

4 thoughts on “Tröttmössa

  1. Vad lustigt. Jag gick med i Facebook bara tio dagar efter dig. 🙂
    Hoppas du hinner vila upp dig lite under din ledighet. Rynkor och veck ger karaktär. Ragatafasoner får folk att undvika en. 😉

    • Råkade bara kolla, vet att jag var hyfsat tidig med eländet :).

      Nu ska här vilas, började redan idag. Tänkte som så att om jag vilar mycket blir jag rynkfri ;). Äh egentligen struntar jag i rynkor har nog bara lite pmsvarning. Fast det där med ragata har inte egentligen med vare sig ålder eller pms att göra, sån är jag bara då och då 😀

Kommentera

