Ho hoooo

Nej jag har inte dött, inte den här gången heller…bara radioskugga så där mentalt. Jag har inte orkat skriva, läsa, inte fejsbokat eller nåt. Verkar få sådana återkommande attacker då och då nu den senaste tiden. Vet inte varför faktiskt. Känner bara för att ta en paus från allt…

Återträffen med barndomsvännerna var skitskoj. Det är som skönt att träffa dom där gamla som man alltid känt och som man har samma bakgrund som. Men vi är så fruktansvärt olika och i olika faser i våra liv. Så klart säger vi att vi måste göra detta oftare. Men tja denna träff tog ju bara ett halvår att få till, så det lär väl dröja ett antal år till nästa gång.

Jag som enda singel var den som stannade kvar och roade mig men jag var hemma i lagom tid ändå. Sen har det varit fullt hus här med ett bonusbarn, massor med film och hämtpizza. Kost och träningsnivån är sorgligt i botten, men det bjuder jag på.

Har projekterat lite åt brorsan och i kväll ska vi iväg och handla det som behövs till renoveringen. Fick mail av nya stallägaren (har inte läst mail i helgen heller) som bad oss flytta in asap och att hon står för kostnaderna som den dubbla hyran skulle innebära att flytta in tidigare. Snällt värre!!

Men jag är liksom till bredden överkokad i hjärnan just nu med annat så det känns tungt att styra upp en sån enkel sak. Känner mig rätt skör just nu, mentalt, av någon anledning. Den där checklistan jag har, har helt enkelt blivit för lång och fått för många sidnoter för att det ska funka för mig i detta läge. Så nu måste det bli en sak i taget och stryka lite måsten.

7 thoughts on “Ho hoooo

  1. En del måsten får läggas undan i såna här fall, det är liksom ok att göra det för att komma tillbaka upp på banan igen. Jäkligt generöst av nya stallägaren att stå för avgiften. En sten lättare… Ta hand om dig!

  2. Ja jag har allt funderat vart du tagit vägen.. att du varken fejsbuckat och heller inte wördfjudandet ens… DET är illa illa… men förstår att man behöver lite timeout ibland. Kram*

    • Ja alltså ibland spinner allt på ändå så då gäller det bara att försöka hålla sig på rätt köl och skita i allt annat. Just nu spinner det åt fel håll igen!! 😀 Tur att man är kvinna och har simultankapacitet!!

Kommentera

