Så tuktas en argbigga

Filmen 10 orsaker att hata dig är lätt baserad på ovanstående verk av Shakespeare och är en av mina favoritfilmer när det kommer till romantiska komedier. Har sett den ett gäng antal gånger och det var i den filmen jag blev kär i Heath Ledger, tyvärr var min kärlek aldrig riktigt besvarad. Jag tror det är därför jag har problem att finna kärleken i mitt liv ;).

Nåja idag har jag sett den igen och det finns vissa scener som jag bara älskar. Den är som de flesta high school filmer en rätt tramsig sak…men äh det struntar jag i. Jag tycker mycket om den och till följande klipp gråter jag alltid en skvätt och får en klump i halsen

Denna scen gör mig glad och varm i hjärtat och om det är något som en kille kan göra för att få en att falla är det detta… Det är väl inte för mycket begärt?

10 thoughts on “Så tuktas en argbigga

Kommentera

