Kommer tyna bort

Satan i gatan vad jag är slut i kroppen. På ett bra sätt så klart för det är av träningen. Promenader till och från jobb och så hårt gympass igen. Benen idag och då är man tokslut. Handlade på hemvägen och hämtade ut mitt paket jag beställt. Får i mig för lite proteiner så nu har jag för första gången beställt tillskott som komplement till maten. Dessutom förbränningspiller, alla är väl salig i sin tro och vi får väl se hur det fungerar. Dock blir det inte speciellt vetenskapligt eftersom jag är jävligt noga med kosten, i alla fall oftast, och tränar rätt mycket så vad som ger vad det vette faaan.

Planen är att gå ner ett halvt kilo i veckan fram till sommaren. Mer orkar jag eller vill jag inte, för jag vill även träna rätt hårt och äter lite extra för det. Shapeupappen är jeflars bra på den biten, har kopplat den till Runkeeper så mina promenader kommer med där och så lägger jag in övrig träning manuellt så hipsvips räknas det ut hur mycket jag behöver få i mig extra med träning inräknat. Synd att jag inte varit häst för jag räknade ut exakt foderstat med näringsbalans energi och protein samt viktiga mineraler. Fast då åt den bara hö, havre, betfor  och lite tillägg. Vet inte om det funkar på mig ;).

Ska käka med kollegorna idag, dyrt! Blir nog pizza :D. Får ju inte vara föööör noga med maten har ju faktiskt inte ätit godis på en vecka och det är inte illa pinkat!

6 thoughts on “Kommer tyna bort

  1. igår var det nära att jag åkte in och köpte en påse. Sneglade på hyllorna idag när jag var på affären. Det är inget medvetet beslut men när jag ändå inte åt något i helgen tänkte jag testa låta bli ett tag. Får se hur det går 😉

Kommentera

