Plattfall

Ungefär så känns det. Att kickstarta veckan så förbannat hårt är inte kul. Möten är fan det värsta jag vet! Idag dog jag på soffan när jag kom hem. Ställde in träningen och ridning idag. Finns ingen energi.

I morron vet jag inte hur jag ska hinna massor innan klockan sex då vi ska ut och äta med kollegorna. Vi behöver visst umgås ännu mer och bli trevligare mot varandra ;-). Sen ska jag försöka styra upp fredagskvällen som ska tillbringas med mina barndomsvänner. Vi har inte fått ihop hela gänget sedan…ja tonåren. Blir nog bra det. Jeflars vad pengarna kommer rulla, snälla lön kom NU!!

2 thoughts on “Plattfall

Kommentera

