Träning och hjärnsnurr

Har kört hårt på gymmet idag. Ben och biceps har fått sig en rejäl omgång. Fick lite tips av en av ”byggarna” där och ska boka tid för nytt träningsprogram av honom. Men övningar som ger garanterad effekt. Nu när man börjat komma igång behöver man få lite nya idéer och övningar. Ska bara se när det passar.

Jag är irriterad över hela stallsituationen just nu och det mesa av min energi går till att försöka klura ut en lösning kring detta. Det måste lösa sig för nu är det asjobbigt.

Detta verkar vara min vardag: jobb, ev. träning och stallbekymmer. Sen lite tokigheter därmellan också. Det jag saknar just nu är liiite mildare temperatur så att jag kan promenera till och från jobbet. Mer förbränningsträning behövs. Det behövs även för min hjärna, promenaderna får mig att sortera tankarna bättre. Men förhoppningsvis kommer jag fram till något beslut nu i helgen, det är planen i alla fall.

8 thoughts on “Träning och hjärnsnurr

  1. Haha! Läste ben och biceps som Ben&Biceps! *skrattar så jag gråter* … Tänk DET namnet på en glass!

    Maj Gadd.. min lilla minihjärna är inte normal idag .. heller… *asg*

    PÖSS!

Kommentera

