Update och sånt

Nu har jag väl kanske slickat såren från fredagen eller lördagnatt ;). Fick lite tillägsinfo som inte känns helt smickrande men allt för er. Bad ju Big kolla med sina föräldrar om hemfärden och visst hade vi åkt. Hans mamma hade hämtat oss. Not so cool. Sen hade bygubben sagt något om att vi skulle gå från stora vägen men jag orkade inte och han hade svarat: Orkar man knulla orkar man gå. Vet inte om det är sant och jag struntar i det men tänker på killstackarn som var med :D.

Igår var jag ganska okaxig men vid halv fem åkte vi ett gäng och käkade, svingod pizza. Mums! Sen drog vi ner på bowlingen, vi var 12 som spelade och sen var det lite annat löst folk. Jag var nog sämst. Helt sjukt vad jag är dålig på den sporten! Frustrerande när man är tävlingsmänniska. Vissa drog vidare och festade medan jag och dottern åkte hem och kollade på film.

Idag har jag varit på extrajobbet. Tror ni att dom ställt i ordning de nya arbetskläderna!! Nope så där fick jag stå i ett kyffe och prova ut nåt som passade hyfsat i alla fall och värst av allt var ju frisyren!! Nåja det var rätt lugnt och jag kunde spana på kunder ;). Gissa om inte helgens sällskap dök upp. Kände mig som en fjortis. Damn hi’s cute! Uppdaterade syrran på bowlingen, hon hade halvkoll på vem det var men h messade sedan att han är toksöt. Ja det är han. Fan!

Kommentera

