Nä vi tar väl och skämmer ut oss lite va…

Idag har jag varit klädd i rosa genomskinlig klänning, peruk, rosa kaninöron, sockar uppdragna på vaderna samt rävtofflor. Mycket säxy!! Lägg till ett jag legat på rygg och cyklat med ben och händer och mina vita, håriga lår har varit till allmän beskådan. Min nya kollega har en störning. Vi har alltså gjort en Harlem Shake som vi filmat och sen blir det att klippa ihop och sätta till ljud. Skämsfaktor hög! Ni som har mig på FB kommer förmodligen att få se eländet också :D. Ni andra kan känna er lättade att ni slipper se eländet ;).

Inför detta värmde jag upp med ett tungt ben- och tricepspass på gymmet innan jag begav mig till kotknackaren. Känner liksom att min kvot för störda saker är uppfylld nu. Svenssonlivet och den grå vardagen känns faktiskt rätt lockande en lång tid framöver.

16 thoughts on “Nä vi tar väl och skämmer ut oss lite va…

  1. Jag avundas dig inte det minsta. 😉

    Jag förstår heller inte hela grejen med dessa Harlem Shakes. Det är så löjligt att jag inte ens vill se skiten. Är jag tråkig och korkad som inte fattar eller är det alla andra som gillar eländet som är upp och ner?

    • Om du är tråkig och korkad eller tvärtom beror nog på vem du frågar. Tycker inget speciellt om vara sig Gagnam eller Harlem, dock bjuder jag på att göra mig till allmänt åtlöje eftersom jag ändå gör det oplanerat då och då 😉

  2. Aj löööv den där flugan! Kommer med största möjlighet göra en egen variant… 😉 Ser fram emot att se din! I videon du lagt upp är min favorit snubben i sovsäck som ligger på marken och krälar som en mask. Haha! Men snälla du, visa mig hur rävtofflor ser ut!!!!

  3. Hahaha omg jag dör! Den sjukaste Harlem Shake hittills! Speciellt de två korvarna som åmar omkring på backen och han som slår huvudet i väggen xD

Kommentera

