Nya färdigheter

Delvis repetition sen igår. Jobb, inget speciellt och hem och rida…MEEEEN jag har gjort en ny sak! Jag övar på något nytt. Gårkvällen tillbringade jag läänge på Youtube och försökte lära mig min nya färdighet. Det gick inte bra alls så jag lät det vila till idag och så försökte jag igen. Threading. Slippa använda pincett i kampen mot ansiktshåret.

Har inte vågat göra så mycket kring ögonbrynen men jag är nu mustaschlös :D. Känns inte helt fel. Dock är väl inte tekniken helt bra men det var bättre. Lite trixigt är det men nu ska här tränas. Det är nästan som om livet fått en ny mening. Jag har ett mål med livet just nu. Detta ska jag bli bra på.

I morgon ska jag till kotknackaren igen. Behöver få till lite snedheter och spänningar. Sen laddar jag för bowling på fredag. Jag kidsen, systerdottern och syrrans karl. Sen ska det supas. Varken mer eller mindre. Systerdottern har inte varit ut på mååånga år, i USA går dom inte ut. Så jag måste väl offra mig.

Äh nu har jag skrivit tre stycken, det får räcka.

10 thoughts on “Nya färdigheter

  1. Bara att ge järnet, både med tråd och glas. Skillnaden är väl kanske att man blir bättre med tiden med tråden och inbillar sig att man blir det med glaset. 😉

Kommentera

