Det där med kaos

Det där med skräckmaraton avpolleterade vi snabbt efter första filmen, fy saaatan va läskig den var…men riktigt bra samtidigt. Allt som en bra skräckfilm behöver inklusive att man inte kunde gissa sig till händelseförloppet. Se den Sinister heter den och Ethan Hawk har huvudrollen. Vi avrundade med en komedi för att få balans i stället :D. Forksaren messade igen!! Om han skulle komma för bi (EDIT: VAAA FAAAN hur kan man särskriva detta :D)och jag svarade nej. Men ge dig någon gång!!

Idag blir det en hackad och malen dag. Tyvärr eftersom det är nollgradigt och strålande sol ute, en perfekt norrländsk vårvinter dag. Väntar på pappa just nu för att hämta hö. Vi skulle ha farit för en timme sedan men brorsans unge vart inlåst i deras bil. Värsta paniken och de har ringt polisen och glasmätare och hela baletten. Det är tydligen inte helt okomplicerat att få upp en bil som gått i baklås. Jag är hyperstressad för jag måste åka till flyget och hämta systerdottern med barn. De fick ju akut flyga över Atlanten för pappan dog.

Sen ska jag hinna vara barnvakt åt brorsans son och dessutom har jag en bonusunge hemma med dottern. Inser nästan, fast loppet är kanske inte kört, att jag inte hinner träna idag.

10 thoughts on “Det där med kaos

  1. Jag är ju ingen fan av skräckfilmer men har slängt ett öga på den filmen… frågan är HUR den är läskig.. är det massa blod och så eller är den psykiskt skräckfull??

    • Alltså inte direkt blod så det splattar överallt men spännande mest hela tiden, övernaturliga grejer och överraskningsmoment. Välgjord helt enkelt och det är inte ofta det händer när det gäller skräck :). Ska se den igen under dagtid är planen så jag inte sitter och halvblundar bakom fingrarna 😉

Kommentera

