Träning och planer

Kände mig tvingad att svara på Forskarens tredje mess på lika många dagar. Han ville ses och jag svarade tack men nej tack, jag är upptagen. Det får lämnas öppet för tolkning i övrigt.

Jag lever idag och jag är pigg! Det är som om massagen och upplösandet av kotor och muskler fått energierna att strömma i kroppen igen. Hoppas bara att det håller i sig. Vaknade pigg klockan sex i morse!! Ska nog åka till jobbet och jobba ostört en timme och sen smita till lunch. Min syster har bjudit in till sopplunch klockan tolv och sen blir det frissan.

Teater/komedi står på agendan i kväll. Ska bli skoj även om det är mycket skönare att grisa på hemma. Men den branschen kan man väl ;). Får hem en förkyld unge och jag håller tummarna att jag inte blir smittad!! Nu är träningen igång och jag måste få köra mina pass varje vecka. Har inte kommit till kostdelen ännu tar det sen så träning är A och O.

När det gäller träningen så är strategin att lyfta hyfsat tungt. Det är det enda sättet att få resultat. Bygga muskler som ökar förbränningen, inte någon speciell cardioträning. Går  på Olgas med fleras linje. Bra träningstips och övningar har hon för variation. Har inget mål förutom att se vart det leder och bygga muskler. Note to self: ta tag i maten snart!!! Choklad och godis är inte bra för viktnedgång :D.

10 thoughts on “Träning och planer

  1. Åh, underbart att vakna pigg i ottan! Själv väcks jag 07:20 av väckarklockan och hatar världen. Kliver ur sängen vid 8. Snooze: värsta som finns i HELA världen. Må uppfinnarens kön drabbas av sjukt många flatlöss.

Kommentera

