Lealös

Hade sjuk huvudvärk och värk i axlar tidigare i veckan så jag bokade massagetid. Nu är jag så korrigerad så jag vet inte hur jag ska orka hålla mig upprätt. Bäckenet var snett, bröstryggen och det har masserats och lasrat och knäckts. Innan detta körde jag ett hårt benpass.

Nu känns det som om jag är full här jag går omkring på jobbet. Kroppen är liksom svajig och det känns som om jag bara vill lägga mig ner och dö. Kan känna att kroppen är en förrädare ibland. Som om den håller på att håna mig för att jag blir äldre och skröppligare. Skitkropp, skärp till dig!

Dagens bästa är att det snart är helg. Längtar ihjäl mig efter vila och så lite till vila. Vad är det för fel!!!

4 thoughts on “Lealös

    • Ja den där rikedomen ja!! Nåja jag skulle ha pengar om jag inte hade dyra vanor som gör att jag skottar ut dom rätt på gödselstacken. Men klart mitt lilla hjärta måste få kosta 😉

Kommentera

