Douchebag?

Men ursäkta!! När det väl börjar gå mot ljusare tider och solen tittar fram längre och längre om dagarna så är det väl ändå förbannat onödigt att det blir -20 grader ute! Alltså ingen promenad idag, hell to the no.

Till lunch meddelade jag mina kollegor att dom kan dra åt helvete och att jag är less att se dom. Dom tyckte det samma och sa att jag gott kunde fara hem och slöa ;). Tog dom på ordet och gasade hemåt. Hemska trötthet från eländet. Passade på att njuta inomhus trots strålande sol. Kollade klart på tokstollarna i The Real Housewives of Miami, OH. MY. GOD!!! Vilka dårar, där snackar vi drama på hög nivå. Så vill ni kolla på smörja och göra en liten realstudie på vackra men ack så rubbade människor så har ni ett tips. Säsong 2, just sayin’.

Snackade med chefen som fått påbackning av revisorerna att våra övertidstimmar måste tas ut så jag är beordrad ledig i tre dagar om två veckor och fyra dagar efter påsk samt att jag måste ta ut en vecka i sommar så det blir fantastiska sju veckor ledigt, stackars mig :D. Gissa vem som ska jobba extra hö hö…

Sen har jag då ett minibekymmer. Forskaren har jag liksom undvikit känner inte att det är nåt klick någonstans trots bra sex så han hamnar i stora arkivet tänkte jag. Körde the silent treatment. NU från det blå har man börjat höra av sig igen. Har inte svarat på mailet han skickade i förra veckan och både igår och idag har han messat.

Jag är för väluppfostrad att inte svara något och jag känner mig som en douchebag. Men å andra sidan tänker jag att om inte jag får svar på meddelanden så lägger jag ner projektet.

6 thoughts on “Douchebag?

    • Nää det vet ju du som råkat ut för en galning. Tänkte nästan att den här ÄR störd på något vis. Jag skulle då inte idas skicka fler meddelanden om någon inte svarar.

Kommentera

