Att läsa mellan raderna?!

Så lägger vi den här helgen till högen med slöa och oproduktiva helger. Året har bara börjat och redan börjar det kontot bli fullt. Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag är så förbannat trött och sliten så jag vet inte vad!

Igår bad jag sonen komma förbi och kolla en film. Vi åt chips och jag bjöd honom på min smoothiespecialare med hårdbrödmackor och gravad lax. Började se Argo och vi orkade inte se klart den. Inte för att den var dålig utan för att vi blev trött och han åkte hem. Men inte kunde jag sova fast jag försökte.

Mitt från det blå så hörde Glinet av sig också. Han körde klassikern att han haft problem med mobilen och hade en ny nu :D. Jag vet inte varför han hörde av sig. Messade med honom och inser att det inte var någon skillnad. Han verkligen förstår inte ironi eller saker som kräver det minsta tolkning. Inte ett dugg!

Han skrev ungefär att han ligger hemma och slöar och att det var synd att jag bor så långt borta. Svarade typ skidor och älven funkar :P. Vi bor bägge vid älven. Det fattade han inte alls.

Inte för att jag var intresserad av sällskap eller sex men tja jyra lite funkar ju…om stackarn skulle förstå lite jyr. Skulle kunna erbjuda en kurs i att läsa mellan raderna och tolkning. Men han är söt det är ju till hans fördel, alla är ju bra på nåt :D. Framförallt har han en sensuell mun och det är något jag är en sucker för. Lagomt fylliga och sensuella läppar och gärna någon liten defekt på tänderna. Sne framtand eller hörntand. Den skulle jag gärna studera i närbild, munnen…bara inget kommer ut från den. Förutom tungan. Synd bara att det behövs mer än så.

Nä i stället för att strula till det med män/pojkar tänker jag köra på med träningen ordentligt. Ridning igår var det enda jag orkade med, skönt att få luft kring huvudet. Idag blir det gymmet och hårdkörning, om kroppen orkar.

 

6 thoughts on “Att läsa mellan raderna?!

  1. Känner lite så med. Träning träning….. är ju inte med på någon dejtingsajt längre sen typ aslänge… om någon man vill hänga med mej, eller träffar på mej, ja då får man säga till 🙂

    • Jag veeeet, det mesta står ju mellan raderna!! Försök småflörta PÅ raderna!!! Det går liksom inte. Synd att den där läckra munnen han har inte matchar med det som kommer ut.

Kommentera

