TGIF

Jag vet inte vad ni gör på era jobb men jag har snackat erotik mest hela dagen. Eller allmängiltiga ting som människan går omkring och funderar på och av någon outgrundlig anledning så har erotik legat på topp i samtalsligan tätt följt av våld. Då vet ni vad vi människor styrs mest av ;). I övrigt har jag kallat de jag jobbar med för Bitterfittornas sammansvärjning. Enough sagt om den dagen :D.

Tog mig en ridtur direkt efter jobbet och så behöver man inte fundera över vad som är livskvalité något mer. Vad jagar man när man har det man behöver mitt framför nosen på en? Klockan är bara fyra och jag är redo för kvällen, eller nästan redo. Lite godis och sånt måste inhandlas. Problemet är att jag redan är i pyjamas och sunkig tischa utan behå, känns mest jobbigt att byta om nu.

Lite snö kvar 🙂

20130215_140941

8 thoughts on “TGIF

  1. Tja.. förutom samarbetsövningar och planering så spelade jag mest kort hela eftermiddagen 🙂 Sugen jag blev på att ta en ridtur i vinterlandet nu.
    Inget godis inhandlat. Får åtgärdas imorgon. Ha en skön fredag nu.

Kommentera

