Våndan med att välja film

Börjar få panik snart när det gäller kvällens filmval. Verkar som om jag sett de flesta och en klassiker vore på plats. Något som seglade upp precis är en av mina favoriter När Harry träffade Sally och kanske Mångalen, älskar bägge filmerna. Nu ska filmeländet även passa en totalt oromantisk unge också och har jag tur kan jag lura hem en av grabbarna.

Vi laddar i alla fall för Alla hjärtansdag för fullt. Dottern har fått blommor, ett äpple där det står I Love you (wierd men coolt) och en chokladask med hjärtan. Jag fick också choklad av en hemlig beundrare (jag) så jag känner mig rätt nöjd :).

Skulle vilja maratonkolla filmerna som nämnts innan. Men det lär inte bli mer än en. DOCK såg jag en riktigt bra film till igår, om separation som jag gillade och där våndan av att bryta, bryta ihop och gå vidare var klockren. Den hette Celeste & Jesse forever. Bra skit!

6 thoughts on “Våndan med att välja film

  1. Njääää.. bra skit vette fan om jag skulle säga.. Celeste o Jesse alltså.. tyckte den var sådär.. O när jag nu var tvungen att kolla på länken för att påminna mig VILKEN film det var… o jag såg den för 2-3 dagar sen bara… haha.

    • Att inte komma ihåg vilken film är ingen nyhet i min värld, har ju sett alla som nämndes innan utan att ha en susning :D. Typiskt mig. Det jag gillade med filmen är att även om det inte var ett lyckligt slut kändes det bättre än om dom faktiskt skulle ha blivit ihop igen.

    • Alla hjärtans dag är bättre än övriga högtider. Brukar köpa blommor och godis till kidsen. Med en kille har jag direkt inte firat den på det viset även när jag varit i förhållande.

Kommentera

