Skitsnack på många olika nivåer

Men denna trötthet. Försvinn!!

Big skickade mig ett meddelande idag och skrev: Nu vet jag vad X hade för något på dig. Ring när du kan. Så jag ringde honom. Vet inte om jag nämnde men ett cepe åkte ju taxi med mig och började gapa om att jag vet saker om dig och bla bla bla…jag ville svara att jag vet inget om dig för du är så jävla ointressant att jag inte bryr mig, men jag hejdade mig. Orka reta upp en tvåhundrakilos val ännu mer, speciellt när jag inte bryr mig. Frågade ändå Big som hade pratat med honom. Det visade sig att det var om en av glinen från i början av året. Att någon taxichaffis kört hem oss och här fladdrar ju både öron och tungor om allt och alla.

Nu berättade ju inte Big alla saftiga detaljer men det är å andra sidan helt ointressant. Bara patetiskt och löjligt. Va fan är det för intressant att hålla koll på? Vem som ligger med vem och sånt. Blir bara irriterad på hela grejen, inte på vad det snackas om.

Men det allra värsta eller kanske bästa är att jag har sinnessjuk träningsvärk i både röven och benen efter gymmet igår. Körde så hårt jag bara kunde med massor av benövningar. Det där med att tighta till rumpan är ju aldrig fel. Upp ska den igen, arbetet återupptaget. Sjukt nöjd med att jag kommit igång igen även om det inte är med glada hoppsasteg jag åker dit. Men jag åker och jag kämpar på rätt hårt väl där. Igår drog väl dock tiden iväg men det var för att vi surrade så förbannat mycket. Min barndomskompis var där och en massa andra. Då gäller det ju att skvallra om folk ;)….eller så att prata om roligare saker :D.

Fast jag har en värsta sak faktiskt. Sömen, eller bristen på den. Nu har jag hamnat i en svacka och kan fasiken inte somna om natten. Var tvungen att läsa ut mig bok, ja ni vet ju hur det är så där i slutet…bara en sida till, ett kapitel till, men oj nu är det snart slut och spännande är det. Jag kan ju ändå inte somna. Vid tvåsnåret i natt tog jag mig en halv insomningstablett vilket funkade. Har klarat mig utan väldigt länge nu.

9 thoughts on “Skitsnack på många olika nivåer

Kommentera

