Victoria Secret

Shit hur trött får man vara egentligen? Somnade sent igår och vaknade av en sexdröm och sen tog det ett tag att somna om. Funderar på om det börjar vara den tiden i månaden, i sådana fall börjar den infinna sig nog så ofta!

Väl hemme från jobbet ville jag helst lägga mig ner och sova men fick då förfråga om semlor. Bläää. Nåja allt för att behaga ungen jag har så drog vi ner på stan och fikade semlor. Alltså inte är det speciellt gott om man säger så. Nu ligger jag på soffan en stund och hade helst av allt dragit filten upp till hakan, vickat mig på sidan och somnat en timme. Dock stressar syster mig med ett ben och rövpass på gymmet. Barndomskompisen skulle också dit så det är väl inte annat än att göra som jag blir tillsagd.

Nu mina vänner har jag ett till bekymmer. Ett kärt och angenämt sådant. Jag behöver de sju bästa produkterna från Victora Secrets sortiment och då menar jag mist, bodylotions och liknande. Släktingen från USA kommer hit nästa vecka och där kan man köpa sju produkter för 35 dollar så det blir önskan för denna gång. Har ju ClearEyes för en hel livstid :D.

Har kollat på några mistser…gillar att det inte blir så tung parfymdoft av dem. Men finns det någon variant man bara måste ha? Alla dessa jobbiga beslut!

10 thoughts on “Victoria Secret

Kommentera

