Dödens död

Klockan var väl närmare fyra innan jag klev upp idag. Bowling och fan jag var bra, lagom med alkohol verkar vara grejen. Hängde där och tog någon öl och sen åkte vi till syster. Jag hamnade i telefon först med Big och svära över hans idiotpolare som åkte med taxin. En jävla fet idiot helt enkelt. Sen surrade jag med den där killen från förrförra helgen. Han kan surra och jag är väl inte sämre.

När jag kom ut ur rummet hade halva gänget gått ner i bastun så jag ringde efter taxi. Väl hemma snackade jag med killen igen. Ringde väl närmare tvåtiden och sedan la vi på närmare halv sex i morse. Maratonsamtal! Därav en sliten just idag.

Grannen ringde precis, bjöd in mig på middag igår men sonen är på väg hit med fika så jag fick avboka. Klockan sex ska jag visst på Gymmet men jag lovar att det inte biter på någonstans!

6 thoughts on “Dödens död

    • Ja alltså om det mesta. Han trodde bland annat att jag hade legat med Big i bilen :-$…om förhållanden, otrohet, separationer, sex, livet…ja vi täckte in rätt många saker 😀

Kommentera

