Söndagsgöra

Alltså den där Motorsågsmassakern var väl okej, man får ta det för vad det är. Dottern var lyrisk, undra om hon är en bortbyting? 3D är kanske inget jag skulle välja till en dejt. Man ser ju helt retarderad ut :D.

Som vanligt spenderades lördagskvällen hemma i soffan med ett glas vin och surra med MM i telefon om karlar, sex, hillbillies, stolar och allt möjligt.

Problemet är att jag varje dag blåser iväg och sover till närmare lunchtid. Jäkligt onödigt måste jag säga! Resten av dagen har jag tillbringat i stallet med pyssel, städning, manryckning och ridning. Sen ska jag på gymmet. Nu finns det inga ursäkter längre. Träning it is.

Har funderat klart kring Forskaren. Inte intressant någonstans. Han förpassas till stora arkivet. Så får det bli.

 

5 thoughts on “Söndagsgöra

Kommentera

