Dejtnaaajt

Efter att jag samlat ihop mig lite så är nu det värsta röjt i huset. Det har rakats, smörjts och haft sig. Lite färg på kinder och ögon och rena kläder. Forskaren hörde av sig tidigare om att åka hitåt. Gav väl äntligen klartecken men inget är ändå spikat vi skulle höras här på kvällskvisten.

Jag är tudelad. Skulle gärna bara sitta här och sippa på mitt vinglas och ta det lugnt. Har inte fixat nåt alls ifall han kommer hit. Varken godis eller annat snacks. Kaffe får han och vin får jag. Han messade iaf precis och var på väg så om en timme bör han väl vara här ungefär. Ska inte tömma vindunken innan ;).

Måste tanka hem ett gäng filmer har ju massor med bra men lite urval skadar väl inte? Nå nu ska jag meditera och komma in i den perfekta värdinnan modet…utan något att bjuda på iofs men det räcker med mig. Är ju som ett Kinderägg hela jag…många överraskningar blir det :D.

Sååå nu får vi se hur det går på mitt livs (nästan) första dejt…okej tanken är säkert ligga men bara om han är snygg, spännande, intressant, rolig, lång, berest och fantastisk. Fast tja jag kan kanske tänka mig se ut okej, småtråkig, ointessnat, soffpotatis och kort. Bara rätta viljan finns :D.

12 thoughts on “Dejtnaaajt

  1. Skulle ju ringa dig men du svara ju aldrig… han kom dit iaf!!!! Tjoho. Ett plus efter många om och men och kvarglömd mobil etc… NU vill jag ju veta hur han var!!! Antingen får du skriva ett långt inlägg eller så ringer du mig, jag har försökt ringa flera ggr…

Kommentera

