Och han älskade dem alla…

Back in business! Morgonen började kanske inte på bästa sättet, vaknade av ett konstigt larm. Kollade på klockan 7.15! Blev lite förvirrad och tänkte hur fan det kan komma sig. Det visade sig att min kära dotter slagit av bägge larmen för de lät så illa!! Orkade inte stressa och innan jag skottat ut bilen från gården var jag bara nästan en timme sen in till jobbet.

Det bästa är att jag/vi fått en assistent. Härliga tider. Fan så skönt att kunna delegera ner lite saker till en annan människa. Sådana grejer man känner att man aldrig hinner med. Ska styra upp det bättre bara. Det har liksom inte hänt så mycket medan jag varit borta, suck. Men det var kul att vara tillbaka trots att jag känner mig som ett vrak och ser ut som ett trots krigsmålning.

Verkar som om jag ska se film med en viss Forskare i morgon. Går emot alla regler och principer och träffar någon hemma bara så där. Tänkte bara att ni vet vad som har hänt om jag aldrig mer skriver här, då är det bekräftat att han var en lustmördare. Kanske man skulle se Och han älskade dem alla? Vore väl pasande :D.

 

4 thoughts on “Och han älskade dem alla…

    • Ja du, jag tror ingenting just nu. Men jag orkade inte överanalysera utan en dejt för avgöra…kan ju inte gå annat än åt helvete. Klickar det inte får vi väl prata materialteknik 😉

Kommentera

