Snökaos

Det står inte i tidningarna men det är snökaos i norr. Har skottat framför bron en si då där 4-5 gånger idag. Roat mig med att köra fast med lilla skitbilen två gånger, fick skotta lös mig själv och svära de fulaste av fula svordomar. Fan man ska inte köra omkring med liten skokartong upp hos oss. Fram för en hederlig 245:a eller 4-hjulsdrift. Vägar och gårdar är oplogade sedan några timmar och det är drivor överallt. Min strategi med att bara gasa hjälpte föga idag. Dock är det väldigt många år sedan jag kört fast så jag fick väl igen det nu då. Till och med E4:an var i dåligt skick.

Nåja nog gnällt om det. Eller oj det var ungefär det som har hänt idag, hoppsan! Sen fortsätter det snöa till fredag, halefuckingluhja!!

14 thoughts on “Snökaos

    • Ha ha verkar som det. Men den här blötsnön är inte att leka med. Spelar ingen roll hur mycket dom plogar det är drivor ändå. Dock lättare att skotta lös bilen än gå.

    • Johooo jag tror på ett jämnställt samhälle!! Här är det snökaos på rikt :D. Fast det är inte ofta det händer och är man så dum som mig som promt ska ut med bilen så får man skylla sig själv helt enkelt.

Kommentera

