Nosleep och fniss

Sömn är överreklamerat tänkte jag och var vaken hela natta. Försökte sova men det var lönlöst steg upp och kollade på Django unchained i stället. Attans så bra den var, om ni frågar mig.

Kvällen i övrigt roade jag mig som vanligt med att chatta på Skype med MM och smsa med Forskaren. Han är rätt skoj den där. Tjatar hål i huvudet på mig att vi ska ses innan fredag, typ NU! Att han sen strör komplimanger över mig att jag är så värry säxy betyder ju att han är en väldigt klok man ;). Jag har tvingat honom att ladda hem Whatsapp och sen ska jag ha bilder av honom, måste ju se om mitt intryck stämmer sen innan. Han är övertygad att jag kommer gilla honom :D. Inget fel på det självförtroendet.

Big ringde i morse han fick susa hem snabbare än blixten och jobba. Han var ju piggast i världen. Vi surrade en dryg timme, jag lite halvseg i kolan av vaknatten. Det var också det som fick mig att bryta ihop i hejdlöst fnitter när han utbrister: Sista draget!! Och jag är färdig…ajm sooo happy!! ASG, svinskoj om man har skenande fantasi :D.

 

 

4 thoughts on “Nosleep och fniss

Kommentera

