Illamåenden och projektering

Sunkdag igen. Mår fan inte bra alls. Hövva. Magen är i olag och jag är täppt i näsan och hela den biten, occolt. Dagens projekt är att försöka få Big att åka till Blondie och hämta min tavla som jag köpte i höstas.

Visste inte att han skulle ner. Han hade köpt någon bil som skulle hämtas och sin hade han fått sålt där också. Hade jag då vetat det innan hade jag så klart styrt upp tavlan. Nu är Blondie och friar och Big visste inte vilken tid han skulle åka hemåt, bilen skulle hämtas tidigt på morronen. Verkar lätt hopplöst att få hem min tavla…men han skulle höra av sig när han började rulla uppåt och Blondie får väl ta den till jobbet om det funkar.

I övrigt är det stendött. Soffan har legats i åt alla håll, jag känner mig ofräschast. Jag måste till stallet och jag måste handla för dottern har kommit hem. Fick en dejtförfrågan idag från Forskaren jag haft kontakt med men jag sa att det inte funkar idag. Känns lite som om jag är den slampigaste i stan som dejtar, läs sexar, med olika killar med någon dags mellanrum. Ingen ordning alls men nu sa jag nope, inte nu.

Nä nu ska jag ladda någon timme och se om jag kan smyga in på en affär strax innan stängning. Måste nog ringa och sjukskriva mig för första gången i morgon. Litar inte på min mage alls.

9 thoughts on “Illamåenden och projektering

  1. Ja, sexa inte med risk för att spy! Det är ganska pinsamt om du måste springa iväg och spy. Väldigt pinsamt att Göra så! Det gjorde jag en gång. Lite svårt att fortsätta där man slutade med fräsch kräkandedräkt! ;P

  2. Men vaffan, ibland blir det lite mycket sexande helt enkelt – OCH? Så länge ingen råkar illa ut så. Och så länge det är BRA. Är det inte bra, DÅ får man känna ångest. Över det allts, inte över att man ”sexat lite för mycket”. Nej nej.

    • Nä egentligen inte. Människan behöver sex för välmåendet så är det bara. Ska bara hitta den där man kan göra det regelbundet med, behöver inte vara mer än sexa…men dock regelbundet och vi vet ju att det blir bättre om man kör med samma ett tag 😉

Kommentera

