Tekniska problem på flera nivåer

Inte nog att man har ett projekt på sluttampen på jobbet som ska vara klart i morgon till lunch och redovisas på kvällen så kör jag även projekt Ihadablondemoment. Alltså teknikern har varit i farten och det är ingen vacker syn.

Låste hennes blogg för tillfället så att jag får fixa till det senare. Är det någon som lyckas så nog är det frugan. Ni kan nu titulera mig som tekniskexpert också. Som jag skrev till henne In sickness and in health…och med det menade jag inte sickness på något bra sätt alls :D. Såååå räkna med att hennes blogg är död idag och kanske i morgon. Har ju faktiskt ett spännande, händelserikt och intressant liv att leva, ha tid med en blogg liksom…och inte min daaah ;). Närå älskar min fru och hon är en jävel på att wördfjuda men där går också gränsen ;).

Så nu sitter jag här igen och luktar svett, med träningskläderna på mig ännu för att jag fick ge mig i kast med supporten. Spelade innebandy och jag lovar det gällde liv eller död!! Fick ett gäng whatsappmeddelanden från frugan och bad henne vänta till jag spelat färdigt och kommit hem. Spela gjorda jag som faaan och rå har jag varit. Grabbarna i mitt lag tyckte jag blockade som en äkta hockeyspelare :D. Kanske jag gjorde, kanske att det var någon som kommer att ha ont i morgon också. Jag är bara blå och svullen på handen, minsta skadan hittills. Nöjdast att jag orkar mer och därmed börjar tekniken komma tillbaka.

Men nu när jag ändå stinker så drar jag till stallet och spär på skiten lite till.

 

8 thoughts on “Tekniska problem på flera nivåer

  1. You are my knight in shining armor ❤

    Tror jag mest har tekniska problem i mitt huvud. 😉

    Återkommer i bloggvärlden så snart jag funderat lite… Helvetet som brakade loss häromdan gör att det inte är värt att mista min relation OM han skulle hitta min blogg och då är det inte värt det för några skrivna rader.
    (Om med tanke på vilken KLANTRÖV jag är och var så…..)

    Puss min kära fru

Kommentera

