Ska bara…

Produktiv dag idag. Känner mig som effektiviteten själv. För fem timmar sedan hade jag tränat färdigt på gymmet, ja nu har startskottet gått!! Här ska tränas så det står härliga till. Nåja för fem timmar sedan äntrade jag ut genom gymmets dörrar, åkte ner på stan. Hängde och surrade med syrran. Hade inte duschat då och jag kan inte direkt skryta med att jag gjort det nu heller. Krängde av mig den blöta behån och sen la jag mig i soffan med träningskläderna. Sov lite, åt några mackor…såg Dr Phil. Plöjer den ena dåliga serien efter den andra. Kan väl villigt erkänna att jag inte vill ha oväntat besök just nu.

Svinas skulle jag kalla mig om jag såg mig själv utifrån. Men nu när jag ändå ligger här och gonar i min egen stank så känns det inte så farligt, planen var ju att jag ska ändå till stallet. Varför duscha? Äckelpäckeljustsayin’! Jag ska duscha, men först ska jag bara… Det finns väl andra saker i världen att förfasa sig över kan jag tycka. Att vara lortig kan ju inte vara det allra värsta.

17 thoughts on “Ska bara…

  1. Att vara svettig och att vara lortig är fan inte samma sak. Svetten torkar och blir lort om man låter det gå många sådana gånger/dagar mellan duscharna, men en eller annan enstaka sådan dag är ingen fara. 😀

  2. Lopploella?? Haha har inte hört det sen min morbror kallade mig det när jag var liten 🙂

    Känner igen det där. Kan gå i min egen lort allt för många dagar om jag går själv hemma. Desto goare när man väl dushar sen 🙂

    • Det var ju en bok som hette Lopploella som jag läste när jag var liten :).

      Brukar gärna sunka ner mig hemma men att inte duscha efter träningen känns mindre fräscht, speciellt när min bästaste barndomskompis sök upp…vi träffas inte så ofta. Alltid när hon kommer så är det ostädat och så lägg till en sunkig jag 😛

  3. Sån där är jag varje helg om jag inte ska träffa folk 🙂 Tränar och svettas ibland en hel del, men innan jag ätit och joxat på så har ju svetten torkat och då känns det inte så farligt… jag ska ju ändå till gymmet igen så varför överdriva det där duschandet? 🙂 man får vara lite äcklig ibland!!

Kommentera

