Lätt pubertal idag

Jag ska öva på det där med att vara smidig tänkte jag. Det gick rätt bra i alla fall halva dagen. Avslutade arbetsdagen med att spydigt säga något i stil med: Prova att skita ut en melon ur röven i fjorton timmar!! Som svar på påståendet att kvinnor egentligen inte har så ont som dom påstår när dom föder barn. Nä det är ju något man gör på en kafferast.

Det händer inte så mycket i övrigt som jag kan skriva om. Men det händer massor ändå och inte helt okomplicerade grejer. Nu måste jag få styra upp en plan där allt ska vara enkelt och lätt och så där chicklit. Då menar jag också att när det händer jobbiga saker så ska det finnas en rolig underton, deal! Snälla Karma och Murphy kan vi skaka hand på det?

Men detta har jag skrattat åt idag, dagens FB: Män är som blandfärs. En blandning mellan nöt och svin! Pubertal humor :D. Allt roligt är välkommet och så har jag lyssnat på följande låt som blivit en favorit sen jag hittade den hos Tänka högt. Lätt pubertal, men får mig på gott humör.

9 thoughts on “Lätt pubertal idag

  1. Alltid kul när någon gillar det man tipsar om, jag sjöng den högt här hemma idag innan det var dags att jobba. Det går liksom inte att låta bli när man hör den!

Kommentera

