Nä va trist

Här sitter jag med gråa långkallingar, såna där snygga utan form med hängröv och pösknän, Crafttröja och ser ut som något katten släpat in. Sen undrar jag varför jag är singel ;). Får nog flytta längre in i skogarna och bosätta mig på någon liten bondgård med nån ungkarl på 57 år som bor hemma hos mamma. Känner att det är där jag passar. Behöver jag en storstadsweekend nu kanske??

Bajsdag på jobbet och gräva i den gamla dyngan från i höstas och så alla jävla möten. Varför ska man sitta på möten hela tiden? Det är ju det tråkigaste som finns på denna jord, efter att betala räkningarna då’rå.

Nämen gud så trist inlägg. Tror jag går och plockar skäggstrån i stället.

8 thoughts on “Nä va trist

Kommentera

