Sursubban

Lite balans känner jag att det behövs. Skriva ett inlägg om gymmet kändes ju förbaskat överpräktigt. Ja jag var till gymmet, tittade och väntade…gjorde inte ett skit. For hem och skulle vabba utan att vabba, jag var hemma med ungen. Har hängt i soffan och känt irritationen stiga hela tiden. Så nu är jag sur som ett jävla arsle, köpte en stor godispåse som jag goffat i mig i stället för att äta middag.

Så förbaskat sur att jag tänkte gå ut på en promenad i svinkylan. Äh skitinlägg, ska äta mer godis. Hejpa!

14 thoughts on “Sursubban

  1. Käft med dig! Jag är så sugen på godis att jag håller på att förgås. Har inte ätit på ett tag, tänkte kicka sockerberoendet lite, men fan vad trögt det känns just nu. Ge mig godis!!!

Kommentera

