Nu är det gjort

Fick åka till Gymmet i ett ärende med jobbet. Väl här så bokade jag in ett nytt intro. Nu ska det tränas och byggas muskler som strular. Tänker även lösa årskort och avsluta det jag redan har eftersom jag knappt kan köra några pass på grund av skada.

Ytterligare ett steg mot beach 2013! Sen får vi se hur länge det räcker :-D. Bor man i en kallhåla som jag gör så lär man inte promenera varje dag. Det man brukar säga, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder är bull shit! Promenad i -20 och blåst är inget för mig.

Kanske man skulle ta en före och efter bild…trist bara att det inte alltid är någon större skillnad ;-).

12 thoughts on “Nu är det gjort

  1. Jag ser ibland på en serie som går på Discovery. Flying wild Alaska. Kvinnan som jobbar på flygplatsen brukar ta med sig sin dotter (familjeföretag, de jobbar bägge där) och jogga i någon timme per dag för att rensa huvudet. Det du! Stora, bylsiga reflexjackor, termobyxor och sk Bunny Boots. Inte illa pinkat. 😀

  2. Mäta med måttband är bättre, göra en liten tabell på kylskåpet. Då skall du se att du märker att fett omvandlas till muskler om du tränar regelbundet. De väger lika mycket (ett kilo är alltid ett kilo) men ett kilo muskler tar mycket mindre plats än ett kilo fett. Lycka till!

Kommentera

