Planlöst roligt

Alltså det känns lite konstigt, jag känner mig liksom glad och upprymd här. Det är så förbannat spännande på jobbet nu, vi håller på med så roliga saker och har haft genombrott där jag inte trodde det skulle vara möjligt. Nej det handlar inte om chefen, gudbevars…kör den vanliga varianten. Nickar, lyssnar och låtsas göra som det är sagt men gör exakt vad jag vill ändå :D. Vinnande koncept I dear say :D. Det är slitigt, jobbigt men kul, kul, kul!!! Vi planerar redan en fest nästa fredag när vårt projekt är över. Vi har lärt oss att festa och fira är viktigt, så det så.

Promenerar gladeligen till och från jobbet även om det är snorkallt ute så kinderna krullar sig upp bakom öronen. Jag blir piggare och känner som sagt var att jag laddar igång men även avrundar dagen förbaskat bra på den här halvtimmen det tar mellan. Idag hade jag sällskap av kollegan hem i alla fall.

Det jag skrev igår har jag inte tänkt så mycket på egentligen. Mer än att jag känner mig väldigt oredo för en relation, däremot är det liggabiten som ska lösas. Tänker inte gå i kloster. Vette fan om det är Glinet som ska liggas med. Orkar inte höra av mig alls. Det finns en anledning att jag raderade numret sist så vi ser väl om han får hänga kvar. En sak är jäkla säker så här i testperioden när jag inte tänker höra av mig själv…är sexlusten så förbannat dålig så är jag totalt fel människa för honom!! Herregud, en dag i veckan eller ännu längre mellan gångerna går ju fet bort.

Ska fundera på om jag ska behålla den och lära den lite konster eller om jag ska hitta en ny ;).

Nu är jag hög på jobbet helt enkelt och det får väl räcka ett tag.

Frustration dock. Har inga planer och jag tror jag skrev samma sak ungefär den här tiden förra året också. Känner mig totalt planlös, har inget mål med livet alls. Inga resor inplanerade (jag vet att jag skulle ta det lugnt efter i höstas men det kliar fan i röven efter lite action), inget mål som ska uppnås…bara det där jävla vardagssvamlet. Gaaaahhhh!! Nä det är rätt lugnt ändå. Har bokat in mig och ansökt om jobb varje helg men dom är ju fan aldrig sjuka eller är kort om folk.

MEN jag har gått ner mer än 2 kilo sedan nyår. Det är alltid nåt så kaaanske det blir beach 2013, eller biatch :D.

11 tankar om “Planlöst roligt

  1. Skoj när det känns så här på jobbet, det gör ju definitivt promenaden dit enklare 🙂
    Liggabiten är ju inte lika rolig. Jag är dock typen som efter någon månad utan sex kopplar bort den biten totalt och lätt skulle kunna tänka mig att va utan resten av livet 🙂 Tur jag inte behöver det nu hahaha 🙂

    • JAAA den resan är redan tilltänkt det är det närmaste kvartalet jag tänker på. Det är så förbannat skoj att se fram mot saker…jag gillar det men nu har jag inget. Får lösa det strax. 🙂

    • Jag älskar faktiskt mitt jobb, det jag gör. Det är all retorik runt i kring och en jävligt korkad chef som inte vet vad vi gör egentligen. Det är bara kronor och ören för henne. Klämma ut max ur varje människa. Men jobbet är fan bra, fast det är skitjobbigt mellan varven.

    • Jaa :). Då är det mest promenaderna, mindre maten. Gick ju upp rätt mycket i samband med Italien och framåt med för den delen. Är nog fet behöver inte mer om man säger så 😉

Lämna en kommentar