Kukbilder

Då kom den äntligen, den första kukbilden från relativt okänd kille. Kukbilder har jag fått förr men det är av de jag varit med en längre period. Svarade först bara hoppsan men sen skrev jag: Brukar kukbilder vara ett bra sätt för dig att få kontakt, så fortsätt med det. Ett tips bara i all välmening, funkar det inte så byt strategi. Fick till svar ungefär att förlåt om du tog illa vid dig men du var så kaxig. Svarade ungefär Kaxig lär jag fortsätta vara men det funkar inte på mig i alla fall.

Nu skulle det kunnat sluta här men han försökte liksom på alla vis vända på misstaget för han gillade min attityd, så nu ska vi gifta oss. Ja herregud vilka människor det finns. Undra om det funkar, nånsin?

4 thoughts on “Kukbilder

Kommentera

