Filmsova

Satan i gatan hur jag lyckades sova igår. La mig på soffan på eftermiddagen och sov väl bort närmare två timmar. Sen stressa, stressa att fixa stall och köpa godis till vår filmkväll. Alltså man kan inte annat än äääälska min soffa, där låg vi ledigt utspridda, fyra vuxna personer med täcken och kuddar och utan att trängas. Varför tänkte jag inte på det när jag hade storfamilj?

Såg i alla fall början av den första filmen en tecknad av Tim Burton (det ÄR inte tecknat det är ANIMERAT) tjöt både sonen och dottern, somnade gjorde jag vilket som. Stenhårt sov jag, drack ett halvt glas vin och så ten and out. Nästa film var jag också supertrött men den var så förbaskat bra. En av de bästa jag sett på länge, kan vara för att han som spelade Jax var med, muuuums.

Så innan jag klär på mig för att fronta -14 på ridturen så kommer filmtipset (vet att vi är måååånga som gillar Jax men även han som spelar Hektor i Troja är med, dubbelvinst). Klicka på bilden så kommer du till IMDb. Jag bara älskar att spendera kvällarna med två snygga killar ;).

6 thoughts on “Filmsova

Kommentera

