Stora djungeltrumman

Nu är den igång och med stora menar jag Big så klart. Han frågade om Glinet idag. Lite sådär luskade. Jag frågade om han läst det eller hört det. Han menar på att han hört det men det finns ingen här som vet något om det. Så han är väl här på bloggen och hälsar på och har listat ut vem det är. Ingen av mina vänner här hemma vet och inte Glinets heller. Vi har inte synts ute offentligt tillsammans mer än det vi snackade innan jul men det var inte nå hångel eller annat. Bara snacka en stund.

Som sagt var har man tid att hålla reda på andra så borde man skaffa sig en hobby ;).

Nu till något roligare. Jag har sooooovit hela natten och känner mig nästan bakfull. Men så skönt att få sammanhängande sömn så det finns inte. Sen smet jag hem vid lunch och har gjort hästärenden och så körde jag med civilolydnad att inte åka tillbaka efter det så det blir en lång ledig eftermiddag och kväll. Hästen har jag lånat ut så jag behöver inte ens dit. Fan så härligt.

Var hamnar du på skvallertrappan?

 

10 thoughts on “Stora djungeltrumman

  1. Åh, jag hamnar nog någonstans i mitten av trappan. Ibland glider jag ner ett trappsteg, men aldrig då det handlar om något viktigt eller väldigt personligt för någon annan, och andra gånger är jag inte bättre än andra skenheliga jäklar som börjar sina meningar med ”Jag borde inte säga det här men…”. 😀

    • Ha ha ja det är nog så…fast jag glider lika gärna upp och orkar inte lyssna på skitsnack och skvaller…med mitt minne är det lite svårt att skvallra också, kommer ju aldrig ihåg 😀

  2. Vet inte jag…..är nog så präktig att jag inte skvallrar speciellt mycket….. inte hekker tycker jag om att lyssna på skvaller, tycker det är ganska tråkigt…

Kommentera

