Måndagmorron

Hurra jag fick sova hela tre timmar i natt!!  Fredagnatt sov jag inget men fem timmar på lördageftermiddag, partaj lördag och i säng vid fem på morron för att vakna vid tio…sjuuuk huvudvärk. Sen vaken hela dagen och när jag somnade vid ett så var jag livrädd att jag inte skulle orka upp på jobbet. Vaknade halv fyra!! Kommer bli spännande det här. Hoppas på mjukstart idag, verkligen.

Messade vidare med den unge mannen igår, drog ju en nödlögn och sa att dottern var hemma. Han ville träffas NU!! Han var lite sugen. Sa att han skulle kolla på porr och runka, tror att han höll på att svimma ;).

Nu ska jag försöka komma mig iväg och jobba för första gången på veckor.

6 thoughts on “Måndagmorron

  1. Men guuuuuh vad det händer grejer haha! 25 år, 28 år, Big och Small (det sista vet jag inte var jag fick det ifrån, bara hittepå men det passade ju så bra in!). Måste läsa ikapp under veckan känner jag, hej och hå! Kram!

Kommentera

