Faliure

Mina planer är lika vattentäta som ett trasigt durkslag. Vända på dygnet med no sleep night blev ett totalt fiasko. Somnade vid midnatt och vaknade vid två för att somna och och vakna två på eftermiddagen. WTF!!! Lider jag av omvänd narkolepsi eller va är det för fel! Känner mig bara sliten och bakfull här jag sitter i min grådassiga föredetta vita morronrock. Hur i helvete ska jag klara av att börja jobba igen? VaVaVa!!!

Ska ju börja mitt nya liv på måndag, känner att det kommer bli en kamp med mina inre demoner och den där så kallade motivationen lyser då med sin frånvaro big time! Skitledighet!

Nå det gör det extremt lätt för alla er att rösta i min spännande Hur långe kommer Just Sayin’ att härda ut sin stenhårda bantningsplans poll!!! Rösta på bara, ge mig vad jag tål :D.

Stora utekvällen i morron, bäddad för succë!!!

10 thoughts on “Faliure

    • Känner igen känslan och jag är orolig för när jag ska börja jobba…nåja den dagen den sorgen måste ha väckningshjälp för larm funkar då fan inte för mig 😦

Kommentera

