Hitta hit

Nu har jag haft bloggen ett år drygt. Lämnade den gamla strax efter nyår förra året för att helt landa här och bli Just Sayin’, tusan så vemodigt det kändes. Min gamla hade blivit jag på något vis. Namnet passade som hand i handsken. Men ack så mycket smärta och elände och i och med bytet och tänka om och tänka rätt så känns det inte lika mycket mer. Det är vågskvalp mer än toppar och dalar. Tråkigt förvisso men lugnt i själen :). Jag mår bra och det är inte fy skam.

Satt och kikade lite på statistiken för bloggen och hamnade på sökord, hur folk hittat hit. Tror oftast att det är de som hängt med från förr och så kanske någon ny i bloggbyn som hänger med. Sen finns det flera som besöker men aldrig skriver eller kommenterar, er blir jag nyfiken på. Varför återkommer ni? Läsa vardagstråkiga saker och lite sexfantasier, inte mycket action om man säger så ;).

Nåja vilka har sökt hit och med vilka sökord?

Topp 10

1. Opsidaisy – eeeehh…jag har nog ett inlägg döpt till det men googlar man faktiskt det?

2. Gummistövlar – what to say alla har sin fetish 😀

3. Alkolås – jaaa jag väntar ännu på uppfinningen med ett sånt på mobiler eller känslolås

4. power meet 2012 – jeflars vilken härlig helg och kul att träffa Sol igen och Ia irl för första gången.

5. just sayin – ord överflödiga

6. livet hemmavid – verkar vara det enda jag skriver om

7. rövövningar – joråsåatte

8. just sayin betydelse – hoppas jag inte gett någon en skev uppfattning 😉

9. vårt förhållande är vaniljgt – sorry, mitt är smaklöst, vanilj är en smak

10. ligga på luleåkalaset – fan så härligt, om man ändå..

Några man kan nämna i övrigt är: idioternas sammansvärjning, snygg skoter knullar, kärleks dikter (whaaat!!!), förstoppad urlakad, hur lever en kyrkråtta, vet inte ens om det var en dejt, +karma +är det rätt att hämnas, mat för orgasm, gummihandskar hacka grönsaker, arbetspassen i gruvan, blogg snusktanten(!!!), sortera saker städa (ASG), min dejt är kaxig orkar inte…

Så om någon undrar vem jag är så är svaret rätt enkelt. Ett orakel, jag har svar på allt 😀

6 thoughts on “Hitta hit

  1. Det var en förbannat kul helg! Den måste vi naturligtvis göra om så snart som möjligt. 😀
    I övrigt ser min sökhistorik ganska knepig ut också. Fortfarande ligger krympta huvud ganska högt upp. 😉

Kommentera

