Go morron

Man kan visst stiga upp klockan fem på eftermiddan och äta frukost med febern härjande i kroppen och huvudvärk som kan bero på både bakfylla och sjukdom. Nu har jag lekt färdigt och ska ta det lugnt i mååånga dagar. Inga partyn förrän nyår (lugnt) och trettondan, den bästa dagen under jul.

Kvällen igår var helt okej. Jag ville gå ut på andra stället men dom andra ville inte. Åkte med WF-killen ner men hann inte riktigt prata med honom. Fan han ser riktigt bra ut, synd att han är så jävla svår. Glinet var ute och han verkar vara som han är kan man diplomatiskt säga. Hälsade på honom men that’s it. Man ska inte skaffa sig problem i onödan!

Fick mess av Big i morse och han verkade må dåligt, alltså var han på andra stället och var fullakastrullen :D. Jag är nöjd att jag vara lagom, men det känns som om jag gick all in.

4 thoughts on “Go morron

Kommentera

