All in

Det blev visst lite knas igår ändå. Låg i soffan i min pyjamas när jag fick ett sms, om 15 minuter kommer taxin gör dig klar!!! Så blev det. Aldrig kan linser krångla så mycket som när man har bråttom. Men från soffpotatis till partypingla funkar på 15 minuter. Partykläderna från kvällen innan låg ju i en hög på toa så det var bara att kliva i dom igen samtidigt som jag shottade Fireball.

Sjukt mycket folk ute och många man kände så det blev mycket surr och mycket tequila, ingen idé att dricka annat för köerna till toan var enorm. Många shottar blev det och mycket dans och tja det var väl lyckat. Träffade Glinet ute men tappade bort honom efter vägen. Kände inte igen honom först men han var värre kramig om man säger så. Har ju inte berättat åt kollegan om mina utsvävningar. Tur att det var många som kom fram och kramas så en mer eller mindre tänkte inte hon på :). Nu fick jag ju en ordentlig titt på honom. Han är rätt kort men ser bra ut, och framförallt gillar jag hans tänder/mun. Vet inte men jag har en fetisch för munnar och tänder. Dom får gärna vara lite sneda.

Vi blev nog rätt så runda under fötterna och min kollega var inte nykter när vi åkte hem, stackarn :D. Hon vet inte vad hon ger sig in på när hon partar med mig. Idag känner jag mig mindre kaxig vill jag lova. Skickade ett sms till Glinet när jag vaknade och bad honom komma och skotta gården, svepskäl för ligga :D. Men han har inte dykt upp ännu. Däremot har jag varit duktig och varit och rida…alltså hästrida. Den enda ridning jag verkar syssla med nuförtiden. Mådde inte bra när jag ska mocka skit, bara så ni vet. Nu sängen och försöka sova av mig ruset lite till.

8 thoughts on “All in

  1. Oftast är det de där spontana utekvällarna som blir bäst. När man planerat en vecka hur jävla kul man ska ha och vad man ska ha på sig så blir det oftast bara skit.

    Hoppas du mår bättre nu 🙂

    • Nope den där killen har nog lite issues I can tell. Har inte fått kläm på honom riktigt men tja nåt fel som är trasigt är det. Åkte hem med kollegan och i den folkmängden hittar man inget…Golden Hits släng dig i väggen!! Det är sinnessjukt mycket folk kring jul.

Kommentera

