Svammel

Utgång igår och det var skoj som bara den, sedlig som jag är vaknade jag ensam hemma ;). Fanns inget liggbart helt enkelt eller så får jag skaffa mig en värmesökande missil som hittar det jag behöver :D.

Har eldat som ett tok hemma så jag kokar nästan men det är ju sinnessjukt kallt ute så varför inte. Min kollega messade om utgång, alltså jag vet inte om jag orkar:P.

Vet inte vad det är för fel på mig men jag har sinnessjukt svårt att varva ner, är toppspeedad hela tiden. Fan jag vill bara vara lugn och på gränsen till till katatonisk inte lida av hyperaktivitet. Skyller på jobbet…bläää

2 thoughts on “Svammel

Kommentera

