Dragningskraft..

Med allt som snurrar kring mig just nu så har jag funderat på vilka män jag dras till. En sak kan jag konstatera är att det ofta är dom dåliga killarna. Sen har jag nog dessutom någon fetich för yngre. Har inte tänkt på det men ju mer jag analyserar så verkar det vara trasiga, yngre och omogna som jag attraheras av. Gärna med någon diagnos av något slag. Big har fått en lekmannadiagnos av mig Asberger, Badguy som jag var tokigt kär i har ADHD och det finns fler.

Dom där som gör störda saker och beter sig underligt på många sätt och vis det är dom som jag faller för. Bra VA!!! Inte en chans. Har ju kontakt med några nu när jag börjat snoka på min hundra år gamla sida. De vettiga och trevliga är svintråkiga och dom är jag inte intresserad av. Detta är ett moment 22 eftersom att jag inte orkar med drama och elände men ändå så dras jag dit som flugor kring en sockerbit. Finns det något botmedel tro?

Det där Glinet är ju efter vad jag hört ett problembarn som ska lämnas mil bakom, dessutom på tok för ung. Alldeles på tok för ung och dessutom med för många issues. Men vad gör jag? Har hellre kontakt med honom än den något äldre, snygge och trevlige…Jag har sagt att det får vara nog med idioter i mitt liv men jag verkar vara en idiotmagnet…det krävs en för att se en!

6 thoughts on “Dragningskraft..

  1. Det där är ett känt fenomen och du är knappast ensam. Tycker alla kvinnor lider lite av det där syndromet. Tror det hänger med sen urminnes tider då männen slog oss i huvudet med en påk och drog oss i håret hem till grottan 😉

    • Det känns bara så jäkla ur tiden. Jag vill ha en passionerad man som hittar på saker men det behöver inte betyda att han gör inbrott i grannens potatiskällare eller likanande,..varför måste man dras till de dysfunktionella? Något genfel bör man jue ha på allvar!!! 😀

  2. Tror nog att vi är ganska många som ler lite pinsamt igenkännande 😉 Yours truly definitely included! Jag dras till de lite missanpassade och inte helt hela, busiga, gärna yngre män och känner inte ett jota för de städade, båda-fötterna-på-jorden, trygga, mogna männen jag borde falla för. Typiskt!

    • Jag borde ha och borde bara titta på dom där mogna. Men jag är väl mentalt 14 år eller nåt så jag skulle känna mig som den lilla dottern. Vad trött jag blir ändå, trodde att jag skulle vara stor vid det här laget!!

Kommentera

