Snöstorm och killar

Jo tack vintern är här, nope det nämns inget om snökaos och konstigt nog tar sig folk till jobbet trots decimetervis med snö och blåst. Min hobby är inte att skotta snö men ändå verkar det vara det jag gör mest. Kollade ut genom fönstret i morse och ser något vitt som eventuellt kan vara min bil och så en massa drivor över hela gårdsplanen. Just nu är det så förbaskat skönt att skrota omkring i morronrocken och ignorera både snöhögar, klähögar och dammråttor. Det enda produktiva som hänt är att jag gjort en hotellfrukost till mig och dottern så vi nu ligger utslagna i varsitt hörn av huset. Men gott var det.

När jag orkar ska jag klä på mig och mellanskotta lite till. -30 killen messade om när vi skulle ses, sa att jag har väntat på att han skulle komma hit och skotta. Vi snackade om snön tidigare och han menade att han hade traktor själv men att han kommer och skottar för hand hos mig. Ja då när ska man ses och ska man ses överhuvudtaget? Jag lovade ju mig själv att det får vara nog med känslomässigt störda yngre killar…nähäää generaliserar jag? Men vad har man gemensamt liksom? Det första jag kanske ska fundera över är vad jag vill ha och behöver. Så långt har jag inte kommit i tänket. Har varit nöjd som det är förutom att jag vill sexa, men vem fan vill inte det.

Den andra kille jag snackat med är typ tjugo år äldre än den andra och är väl mer som typen jag vill ha stora killar är ju trevligt. Men den här är rakad, toktatuerad och ser ut som en föredetta mckille/fånge/gängtyp alltså min ”gamla smak” av killar. Men han tycker att jag är svinsnygg så då måste man väl gilla honom :D. Dock umebo men han vill ses han också.

What to say, det är kul att svamla och så men jag vet inte. Dock så gräver man inte fram någon här i hålan heller bara så där. Nu är ju en härifrån men det är inte någon jag skulle kolla efter, så inte min typ. Ser lite stekig ut och ung. Har svårt för snygga killar helt enkele, det märkte jag ju på kryssningen och den sjukt heta, vältränade, perfekta 28-åringen. Är det bara jag som tror att det är ett stort skämt när snygga killar är på en? Att det är typ dolda kameran. Att ett kamerateam hoppar fram när man slängt av kläderna och ska till. Om man är så snygg så borde man väl söka en likasinnad va. En ung och snygg och inte en halvmedelålders kärring med några kilo för mycket, rynkor och celluliter!

Men jag börjar faktiskt längta efter soffmys och inte bara sexande, fast det ena utesluter väl inte det andra. Dock måste jag skaffa mig en idiotradar så jag kan springa åt andra hållet när en sån närmar sig.

 

6 thoughts on “Snöstorm och killar

  1. En sådan radar skulle göra mig tokstressad. Man skulle ju få ränna som en vettvilling eller som Renfield i Det våras för Dracula. 😉

    I övrigt låter det som att du snöat in lite. Varför göra så stora saker av något som inte ens är en mullvadshög ännu? Ta det som det kommer. 🙂

    • Tror det skulle vara bra, bara man kan definiera en idiot ordentligt…den skulle väl göra utslag på mig också :D,

      Klart jag har snöat in det är ju det jag säger!! Jag spekulerar bara om allt och inget för att jag inte har annat att göra jue ;). Tur jag inte ens skriver ner hälften för då hade dom låst in mig på stört :D.

Kommentera

