Bla bla bla

Fredagkväll och ryggläge, behöver nog inte skriva det där om soffan mer utan skriva när eller om jag gör något annorlunda :D. Har stressat som ett troll och hämtat en silageboll och fixat släp i snöyran, skottat har jag så klart gjort. Har 8 mile på nertankning så den ska jag och dottern se.

Messar just nu med en annan umekille, det är tydligen där alla bor. Men bara för tidsfördriv. Vill bara äta choklad i soffan idag, vila och ta det lugnt. Sugen på utgång i morgon. Snart jul och det är massa roliga nöjen så det lär bli mycket får som sagt var lägga in mig på torken efter helgerna ;).

Fick en förfrågan av den där -30 killen om jag skulle ut i helgen. Sa att jag inte tror det :P…det blir som snurrigt allt bara. Är nöjd att sitta hemma och ha semikillar som jag inte behöver se. Lättroad eller?

11 thoughts on “Bla bla bla

Kommentera

