Tipsrutan!!

Glamourveckan fortsätter, är lite lagom blå och fin på underläppen…funderar på lila läppstift :D. Skulle ju rida enligt planen i morse. Den var rätt bra innan jag kom på att det är luciatåg på jobbet, några småttingar brukar komma och uppträda. Det hade varit som att missa luciafirandet helt så jag bylsade i stället på mig täckbyxor och hela kittet och promenerade iväg i snövädret mot jobbet. Snöpulsade halva vägen för dom hade visst glömt att jag skulle gå så dom var inte och plogade. Dumt gjort av dom tycker jag.

Har haft världens mest oproduktivaste dag känns det som. Har väl på sin höjd sorterat undan nåt papper sen har det varit lucia och fika på förmiddagen och sedan fika på eftermiddagen och så APT till halv sex. Dottern ringde och ville komma hit en dag tidigare. Traskade hemåt och då hade det börjat snöa igen! Ej heller denna gång kom dom ihåg att ploga…hur tänkte dom där :D. Röda mattan hade jag önskat mig också och gärna vätskekontroller med varm blåbärssoppa. Men icket! Sen skottade jag gården och bar in ved och handlade och åkte och tog in hästar och så äntligen soffan den kära vid tiotiden. Var försvann den dagen?

Nåja i morgon är det fredag och jag har mental nedräkning till mitt efterlängtade lov. Måste dock hitta en serie. Kollar Breaking Bad men den är bra men inte så där superbra. Vill ha en nya SoA eller Hart of Dixie eller Arrested Development som jag liksom blir helt fast i och kan ligga och glo på i några dagar. Tips!!!

11 thoughts on “Tipsrutan!!

  1. Har du sett Suits och White Collar? Finns några säsonger av dem att kolla in annars. Jag älskar ju annars Brothers & Sisters, en av mina absoluta favoritserier. Finns fem säsonger av den serien. Private Practive är ju en annan serie men blir fångad av, nästan omöjligt att kolla utan att det kommer en tår eller två. Annars är ju de första fem säsongerna av Vita Huset ett måste anser jag!

Kommentera

