Demonerna

Konstig dag idag. Har sovit som ett arsle i natt, har vaknat flera gånger trots insomningstablett. Orolig sömn, myrkrypningar i benen och jag vaknade innan klockan ringde halv sju. Har en oroskänsla i kroppen. Bestämde mig för att bylsa på lite kläder och promenera till jobbet. Frisk luft och lite motion brukar få ordning på knoppen.

Fick nån jäkla ångestkänsla i slutet av dagen när jag skulle gå hem. Totalt jävla ovälkommet vill jag lova. Har klarat mig sjukt bra från det och jag har inte haft separationsångest överhuvudtaget. Perkele. Vet inte varifrån det kommer om det är jobbet eller annat. Sjukt frustrerande. Kan vara att jag orkat börjat tänka lite, har låtit bli på att tänka på jobbiga saker för jag orkar inte. Jag vill bara vara äta, skita, jobba och sova. Så de så! Säger som Alfons: Försvinn dumma spöke för du finns ju inte!

Borde plocka upp kandaret som ligger utspritt på golvet efter storsanering men jag struntar i det. Civilolydnad nrä den är som sämst för det är bara jag som drabbas av den. Soffan och datorn på magen får det bli och sen och rida i mörkret. Jäkla tankar!!

10 thoughts on “Demonerna

Kommentera

