Kvällen

Hur det kan gå till på en utekväll i min håla. Först ringde jag Will som hämtade mig och körde mig till en av mina systrar. Väl där dök hennes svåger upp, han försökte prata med mig och som vanligt blev responsen, kommer du i min närhet så slår jag ihjäl dig, Som vanligt gick han undan. Alltså få människor hatar jag men han är en av dom.

Ut på lokal då och jag träffade en av markägarna som jag snackade med i somras och han är även Bigs kollega…en annan av Bigs kollegor störde i övrigt ungefär allt vi försökte pratat om. Nåja den dagen jag fick reda på Bigs dubbelspel så snackade jag men markägaren om en plätt jag ville ha åt min kuse. Det kom han ihåg i alla fall och han hade pratat med sin bror om att det var okej. Får en plätt inklusive el som jag kan sätta upp ett stall. Trodde han glömt det men icket. Bad att få ringa upp eftersom jag behövde massor med tjänster i vilket fall som helst.

Sen träffade jag min gamla fotbollskompis och tillika min första svägerska. Vi dansade som tok och massa söta pojkar dök upp. Som vanligt blev det snack om att ”gamla” gänget skulle samlas. Nåja mot slutet dök en av tatueringskillarna i stan upp. Duktigt kille och exets gamla kollega…vi stod och stuffade rätt länge och svamlade. Med sig hade han en kille som tydligen var asbra gaddare från en stortsad, samma som Kaxig kommer från.

Slutligen träffade jag min gamla svägerska, som jag hade med exet och jag berättade att dottern inte vill dit mer varpå hon säger att det tror jag säkert. Hon och även hennes ungar hade märkt att det klagades massor på dottern från exets nya. På ett sätt känns det skönt att det inte bara är jag som märker det. Men å andra sidan hade jag velat veta mer.

Nu hemma efter en snurrig taxifärd med massor med folk!

6 thoughts on “Kvällen

    • Denna gång kändes det verkligen som det :D. Helt sjuk och hur många gamla svägerskor kan man ha :D. Inga nya eller spännande karlar dock. Men jag har fan i mig tränignsvärk i benen efter allt stuffande 😉

  1. Återigen undrar jag om vi verkligen bor i samma håla… det händer aldrig sådär mycket när jag är ute, men det kanske beror på att jag är utböling eller nåt 😉

    • Det blir nästan för mycket snacka och resonera, visst det är skoj men ibland vill man ju göra liiite annat. Stuffade en stund på dansgolvet iofs. Tror det är lite så här när man är ”inföding” gamla (alltså jättegamla) bekanta hittar ut ibland 😉

Kommentera

