Shopping och svammel

Sitter på en parkering i happis har varit och handlat skor, vantar och mössa till dottern. Att jag uppdaterade mig med vita dito bara blev. Nåja 140 € är inte mycket för allt vi fick med. Bara skor kostar ju det hemma. Så här medger jag alltså att Finland kan vara bra.

Morsan och dottern är på mer shopping men jag har sagt upp mig. Orka! Jag verkligen hatar att shoppa, dock gillar jag nya grejer…hm. nu väntar som vanligt Maxmat, ett måste när man är här.

Är trött som en gnu, längtar hem till soffan och sova lite. Ska läsa klart del två av fifty shades serien. Klickade hem sista delen igår och det slank visst med tre böcker till. Har sett sista elden av SoA igår. Va faaaan säger jag bara. Hur länge ska man vänta? Var det sista säsongen? Behöver en ny serie typ nu. En lika bra, Hart of Dixie är också på sluttampen. Börjar oroa mig att jag måste skaffa ett eget liv. Perkele! Dessutom vill jag ut i morgon och alla är fan borta, grr. Nä nu behöver jag mat för humöret. Hej svejs.

6 thoughts on “Shopping och svammel

Kommentera

